Saturday, August 27, 2011

Aidilfitri & Iklan Petronas


Assalamualaikum Bloggers...

Lagi 2 hari kita nak beraya.

Ibarat ketupat lengkap berkuah kacang,
Baju Melayu lengkap bersamping.
Begitu juga lebaran tambah bermakna dengan iklan2 Petronas
yang padat dengan asam garam kehidupan & menyentuh perasaan.

Walaupun pioneer iklan sebegini, arwah Yasmin Ahmad sudah meninggal dunia,
hasil karyanya tetap kekal di ingatan.
Mungkin kerana sudah terbiasa dihidangkan iklan2nya,
Aidilfitri setiap tahun pasti kita tertunggu-tunggu walau pengkaryanya dah tiada.

Okie, dalam banyak2 iklan Petronas,
mana yg paling korang suka & menyentuh perasaan kow2?

Aku sukaaaaa sgt 2 iklan Petronas kat bawah ni.
Tengok banyak kali pun, tetap sebak.

Sila klink klu nak tengok iklan

Apa-apa pun:
Apa yang baik, datangnya dari Allah. Yang kurang datangnya dari kita.

~Al-Fatihah~
Yasmin Ahmad

3 comments:

  1. salam;
    aku suka iklan yg distas..penuh dengan makna.

    ReplyDelete
  2. iklan petronas semua boleh buat org nangis .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...