Monday, August 22, 2011

10 makanan favorite bila beraya rumah orang!


Assalamualaikum di pagi Isnin, Bloggers..

Kat sini, aku saja nak kongsi cerita.
Makanan2 yg aku sukaaa bila beraya kat rumah org.
(Walaupun hakikatnya, aku ni spesis yg suka melepet kat rumah, tapi bila dipaksa beraya, hmm beraya lah jugak :p)

Ta-daaa!

1. Rempeyek kacang dhal

2. Tart gulung


3. Biskut Arab

4. Biskut melting almond

5. Kek lapis sarawak / Kek buah / Kek cokelat


6. Buah kabung


7. Kerepek Emping (bukan emping jagung ye :p)


8. Jeruk / asam-asam


9. Lemang

10. Kuah kacang
Apa-apa pun:
Lain orang, lain citarasa. Camne ngan tekak korang pulak? Cer kongsi cer kongsi. Hehe :)

12 comments:

  1. Salam;
    aku tak minat biskut2 kuih2 ni aku suka satay and ketupat kuahnya tak kiralah..

    ReplyDelete
  2. 10..10 tu aku suka...syoknya raya

    ReplyDelete
  3. kat rumah inna ada buah kabung...^^

    ReplyDelete
  4. suka buah kabung n asam2 tu..hehe...

    kalau rumah nenek di sel banyak la makanan gitu..ehheh

    ReplyDelete
  5. kalo g umh org bsenye saye rembat almond london je..
    hahakk

    ReplyDelete
  6. ape yg mcm buah2 kaler putih tu??..:P

    ReplyDelete
  7. all those food above are my favourite!! ;) aaaaahhh teliurrrnya!!

    ReplyDelete
  8. suka ketupat dengan kuah kacanggg! yay!

    ReplyDelete
  9. 2 kat bwah tu rembat dulu bile lapar. haha

    ReplyDelete
  10. suka makan biskut marble! sedap :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...