Wednesday, April 20, 2011

Ada cabaran. Ada kejutan. Ada impian.


Selain daripada cabaran baru yg menanti setiap hari,
Banyak jugak kejutan yg sentiasa buat aku tesenyum :))

Kedua-dua benda ni tiba2 ada atas meja aku harini.
Doll-pencil tu from Farah, souvenir dari Indonesia.
Cokelat yg amat penuh dgn kacang tu from, Lily yg baru alik dr Jepun.


Paddington Bear n mini-card tu from Leng, masa Creative-Team-Chillis-Nite-Out.


Yang ni pun tiba2 ada atas meja, tak tahu pun sape yg letak.
Tapi Lin kata , ni Farah yg bagi. Thanks Korean AD!


Ni special. Bukan setakat souvenir, tapi betul2 fully-utilized!
Selain menjadi hiasan comel di atas meja, ini jugak balm utk legakan sakit kepala.
Diterbangkan jauh dari Cambodia, thanks Syanana :)


Ni betul-betul KEJUTAN!
Dah lama sgt rasanya tak macam ni.
Nampak tak jerawat-berkembar kat pipi aku tu??
Haihhh.. saborr je lah, bak kata Usop Wilcha :(


Di mataku:

Bila tengok barang2 pemberian rakan2 yg dibeli di dalam mahupun luar Negara, teringin pulak rasanya nak pergi melancong. Hmm.. belum rezeki lagi nak melancong. Setakat melencong, mampu lah! Hehehe. Nak tahu tempat yg paling dan nakkkk sangat aku pergi?

Taa - daaa!

Nak tahu kenapa aku nak sgt g Disneyland?
Sebab aku rasa Disneyland ni alam fantasi di dunia realiti.
Cuba bayangkan karakter2 yg kita selalu baca & tengok dlm buku cerita masa kecik2 dulu, muncul depan mata. Mesti best kan!

P/S: Kalau nak tahu, aku ni gilerr 'fairy-tale' orangnye hehehe :p

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...