Saturday, December 22, 2012

Aku dan Durian Crepe.

Assalam.

Dulu donut, cupcake, macaron, frozen yogurt, bubble tea, apam polka dot, kek rainbow, red velvet, pavlova, burger bakar pernah jadi trend.
Sana sini lah orang post gambar & cerita.
Kat blog, FB, Twitter & semestinya Instagram!
Kiranya sekarang ni bukan fesyen je ada trend, makanan pun ada tau.
Siap jadi statement ok! Hehe.


Terbaru (tak baru sgt lah hehe), laman sosial mediaku dilambak dengan cerita & gambar Durian Crepe.
Aku curious. Apakah rasanya?
Memandangkan opis aku sebelah Mid Valley, balik keje aku terus singgah 1 kiosk ni.
Perghhh orang beratur panjang utk Durian Crepe!
 

Selalunya, kiosk ni dipandang sepi je.

Beratur punya beratur, sampailah turn aku.

"Kak, Durian Crepe 1 pek."

"Memang dapat bagi 1 je, dik. Ni diorang ni ada yg dekat 2 jam tunggu."

Dahsyat penangan Durian Crepe ni!
Sempat jugak lah aku snap suasana time tu.
Ni haa.



Apa-apa pun:
Durian Crepe ni takde lah latest mana. Dulu, namanya Durian Pancake. Sejak tukar nama Durian Crepe ni, bukan main crepe-ey (creepy) lagi penangannya!

Korang amacam? Dah try ke food-trend terkini ni? ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...