Friday, December 21, 2012

Aku dan Dj Lin.


Ceh, tajuk macam gempak je kan!
Macam lah bersedara dengan Dj Lin. Hehe.

Sebenarnya, aku nak cerita pasal slot Suria Cinta kat Suria FM tu.
Mula-mula kembang tekak juga dengar (maaf ye, aku terus terang je :p).
Berabang ayang sajak2 bagai. Hihihi.


Tapi kan....

Bila dah dengar sekali, nak dengar lagi...

Nak dengar...

Dan dengar lagi...

Sudahnya, aku dengar boleh dikatakan tiap-tiap hari.

Begitulah hebatnya penangan Suria Cinta, Dj Lin dan seleksi lagunya yg memang stok KLMJ!


Ni haa aku nak share app Suria FM yg aku download kat Tab aku.
Suria Cinta on the go, wa cakap lu!


Apa-apa pun:
Kalau dah Melayu tu, Melayu juga. Jiwang karat, tangkap leleh tetap lekat dalam jiwa.
Tak gitu? :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...