Monday, October 17, 2011

Gila Magnum!


Ye, aku memang gila Magnum tapi.. bukan Magnum 4D okie!
hehe
Kegilaan ni bermula dgn senior aku yg mbeli Magnum Almond dulu.
Pastu, aku pun teringin laa nak rasa.
Aku pun beli.

Disebabkan aku gila cokelat & dark cokelat.
Aku try Cokelat Truffle.
Memang terus shuffle lah bila makan! hahaha (nampak benor menipunye)

Favourite aku mestilah Chocolate Truffle
Memang layannn beb!

Sejak try, memang ketagih laa..
Asyik nak beli je (ranap diet aku camnih :p)

Katanye ada Belgian chocolate. The finest cokelat in the world tuuu...


Apa-apa pun:

Korang try lah sendiri okie. Klu setakat aku je yg rasa, tak syiokk la kan. Harga RM3.90 (mahal sikit laa tp berbaloi dgn kenikmatannya. cehwahh :p).

So, which Magnum are u? Try dulu, baru tahu :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...