Monday, July 11, 2011

Oh, masa hadapan!


Assalamualaikum....

Boleh dikatakan tiap2 minggu, mesti ada invitation drp rakan2 kat FB.
Kalau tak kahwin, tunang..tak pun, besday or cukur jambul anak.

Bila tgk gambar2 wedding kengkawan, mesti ada komen camni

"Eee..terasa macam nak kawen plak."


"Alaa aku baru plan nak tema warna ni. Ko dah buat dulu."


"Haa lepas ni, turn siapa pulak yg kawen??"


Semuanya macam excited, berlumba-luma nak kahwin!


Aku tak tau lah kenapa. Mungkin aku ni spesis wanita pelik.
Sebab aku macam
geli bila dengar atau baca kata2 begini.
Aku paling alergik bila org tanya2 aku pasal kawen ni. Aduiiii geli-geleman satu badan!



Apa-apa pun:

Aku bukan menidakkan suruhan Agama. Cuma.. mungkin belum sampai masanya.
Dalam otak aku cuma Famili, Kerjaya dan Duit (hehehe penting ni :p). Ehh lagipun umur 24 tu muda lagi.. rilek arrr :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...