Monday, April 27, 2009

Nape lah Aku Diberi Fizikal yg Macam Ni :'(


Statement kt atas ni.. bukan kerana aku tak bersyukur atas ape yg diberi.. tapi kadang2 rase malu sgt2.. rase sedih.. xtaw lagi nak ckp macam mane..

Nape la aku ni selalu jadi bahan ejeken org..? padahal aku rase aku sgt low-profile orgnye.. buat hal aku sendiri.. xdepon nak carik pasal ngn orang.. Aku selalu dengar.. selau nampak... org ejek2 bdn aku.. aku tawu la aku xsesempurna mcm org lain..

Byk kali mcm tu.. Aku MALU sangat2 ...nape la aku diberikan fizikal yg mcm ni.. yg jadi bahan ejekan org.. Kdg2 depan org ramai.. Kena gelak2.. Xtawu la mcm mane nak gambarkan perasaan tu.. Malu..? Marah..? Sedih..? Ntahla.. sumenye bercampur..

Tak terniat langsung untuk ade prasaan tidak berSYUKUR.. tapi aku pon manusia biasa.. ade hati..ade prasaan.. Kepada org yg suke gelak2 kan org lain tu.. ejek2 fizikal org lain.. sedar la.. diri korang tu sebenanye lg TERUK..lagi BURUK!!!

Air mate ni mengalir..sebab..kata2 yg ditulis pada hari ni sgt jujur..ikhlas.. dari hati yg sgt sakit dan sgt malu...! Seriously, Im not joking...

11 comments:

  1. uih sape yg dok ejek kau ni.biar aku sepak muka dia.ke cili mulut dia.kalau si marlina ni tak kot,takde nye aku nak grup dgn kawan dgn dia lar.

    bodoh nye tukang komen.kalau kau tuhan pegi la cipta manusia yg perfect mcm diri kau tu.

    ReplyDelete
  2. tataw la qayyum..
    bukan 1st time jd cmni..
    kdg2 org yg aku xkenal pon gelak2..
    ntah ape yg klaka pon aku xtawu a!!!

    malu la fizikal cmni..
    jd bahan gelak org.. bhn ejekan org..

    kdg2 malu jd diri aku sendiri..
    yg terlalu lembut.. mcm org slalu ckp..
    org kate aku ni cover2 a, control a..

    Aku xtawu a..
    aku memang mcm ni..
    bukan nye aku sengaje buat2..
    bukannye depan lelaki aku gedik2 ke ape..

    AKU MEMANG MCM NI..
    tu je yg aku boleh ckp :(

    ReplyDelete
  3. ala ina..abaikan je r suare2 sumbang yg b'kate2 n bunyi buruk yg dtg 4rm derg nye gelak2 2!! coz u know what? some of them are juz JEALOUS of u, big tym!

    tau x? I knl ina da few years da n tau u mmg naturally cm 2, bknnye FAKE, cm derg yg gelak2 2 agaknye! mentang2 r ina niyh 'santek' orgnye.. :p JEALOUR r 2..hihiks!

    Dun worry bout it kayh yang? me n da gang ade back up ina if derg nk kutuk2 ke ape..some people mmg sow KECOHH sgt! Abaikn mereka.. :p

    ReplyDelete
  4. sape ejek ko malina???ko ckp ngn aku!!biar aku g belasah org tu!!sial btol!!ape hal nak ejek2 kwn aku lak??!!aku marah ni!!

    ReplyDelete
  5. sape yg mengada ejek ina tue?
    meh sini sy ajar kamu.

    ssh btl mereka nie sume. kte pun tak paham apa la yang org tue dpt ble mereka ckp2 mengenai org lain. kepuasan hati gak nyer? korg tak sedar ker kte ni bkn nyer perfect sangat. bila2 masa Allah leh tarik ap yang korg ada.

    sabar yer ina.lain kali if dorg gelak2, beranikan diri tanya apa sbbnya if nak marah pun tak per. kte ada hak tue!

    ReplyDelete
  6. persetankan mereka yg byk ckp tu.
    chill.. be happpy!

    ReplyDelete
  7. OMG!
    sape yang bodoh dan tak bertamadun tu?
    ina mmg mcm ni ok.naturally bukan gedik!

    hey,i like you sbb you are so soft and even i heard stories about ina gone mad blablabla,i tak percaya.
    cuz i've seen you masa kita group sama2.never talk bad about org lain,walaupun marah tp marah sweet je.

    sabar ina.jgn sekali pertikaikan nape Allah ciptakan ina camni.semua bersebab k?

    i wish i am sesabar ina,selembut ina because it is sweet,ok!very ayu gitu!hehehe~

    ppl love you because of who u are :)

    *hugs*

    ReplyDelete
  8. Hi... w'pun aku kire agak baru gak kenal ina nih... tp aku x nmpk aper kekurangan ina... But yg pelik naper diorg ejek2 ina nih... x paham aku... Mase mule2 jumpe, my 1st impression is ina is just a complete girl.... tp cover2 tu biasela... Anyway for ina, i amik quote from abg shamsul ghau2... padulikan aper yg org kate, just be urself... 2je la aku bole cakap... jgn sedey2 ok...

    ReplyDelete
  9. Thanx guys 4 the advice.. supports.. sume la..
    Kite pon baru bace autobiography Amber Chia.. die yg tulis buku tu..
    rase motivate sikit la bile bace buku tu..hmm..
    buku tu memang BEST!!

    I think u guys oso should read it..memg worth!

    Thanx again sume.. n enjoy ur oliday..
    Take care ;)

    ReplyDelete
  10. sape lar yg gelak2 ina 2?
    mmg sgt siot!
    dnt worry ina, semua org di lahir kan cantik..
    btw,
    bia fizikal tak cantik tapi hati cantik, perangai elok..
    ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...