Friday, November 25, 2011

Malaysia pun ada Rapunzel tau :)


Mempersembahkan.........
oh-oh bukan!


Bukan jugak..


Ermm bukan yang ni.


Haaa! Inilah dia Rapunzel Malaysia.
Atau nama melayunya Rapunzelilah.
p/s: Btw, naper tak Rapunzillah je? Takde lar berbelit lidah acik2 nak nyebutnya :p


Apa-apa pun:

Aku tak sempat baca pun apa isi & jalan cerita buku ni sebab nak cepat tadi. Tapi, banyak spekulasi yg timbul bila aku post-kan gambar ni kat FB. Maklumlah 'picture says 1000 words' katanya. Masing2 bebas berpendapat. Kita tak berhak nak menilai atau menghukum ye rakan2.

Salam Jumaat, semua :)

6 comments:

  1. Replies
    1. Haha sabor je lah.. Ni Rapunzel muslimah :)

      Delete
  2. salam kenal..

    wah...
    kat mana ye ada jual buku tu?
    mcm best..nak beli lahhh..


    fee free to visit my blog..

    http://mrsnon.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal Mrs. Non.. Ni sy jumpa kat MPH, Mid Valley.. Cer tengok, mana tau ada lagi kan. Dapatlah beli :)

      Delete
  3. alamak! spoil! ahahah. btw, salam kenal ye :D

    ReplyDelete
  4. Tu laa Arian.. Spoil tau! Belit2 tudung siap.. Ish ala2 kontroversi siket kan.. Oh ya, salam kenalan juga ye :) teruskan membaca ok!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...