Wednesday, December 26, 2012

Aku dan Makan-Makan bersama Famili.

Assalam.

Sambil-sambil layan Suria Cinta, terasa nak update blog pula.
Chuppp! Sebelum aku kongsi aktiviti arini,
Aku nak ucapkan Merry Xmas! buat yg beragama Kristian.
Ho ho ho enjoiceee :)

Ok, hari ni kitorang sekeluarga makan kat luar.
Ala-ala celebrate gitu.
Celebrate Laila sbb PMR 8As hari tu.
Celebrate pre-birthday Shafiq yg ke 18.
Dan semestinya...
Celebration utk 'nyawa' famili kami.

Mereka kenyang. Hatiku senang. Jiwaku tenang.

Terima kasih banyak Mama Ayah sebab...
Melahirkan.
Membesarkan.
Mendidik.
Memahami.
Dan paling penting....
Sentiasa mengiringi perjalanan hidup kami dengan doa.



4 beradik :)

Apa-apa pun:
Aku ada satu sindrom. Bila keluar makan dengan famili, aku mesti makan sikit je. Sebab keseronokkan melihat mereka yang ku sayang makan pun sudah cukup buat aku kenyang :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...